Minikruyam canım benim bir kızım var 4,5 yaşında rabbim ona hayırlı ömür versin. Onda gebeliğim çok zor geçti. 9 ay kustum resmen yeniden bebek fikrine kapalıydım kızım kardeş istediği için düşünmeye başladım bu ay da ilk. Bir kürtajım var öncesinde de. Hayırlısı neyse o olsun rabbim nasip ederse olur. Sağlıklı kucakla bebeğini inşallah:)