Kızlar cuma günü doğum yapıcam sezeryan oluyorum tabi gün aldık..😂 beni her geçen gün bir korku sarıyor yani korkudan dolayı bebeğimi kavuşmayı bile düşünemez oldum sanki o günün olayı bebeğimi kucağıma almam değilde ameliyata girmemmiş gibi hissediyorum ve bu bana kendimi kötü bebeğini düşünmeyen bir anneymiiş gibi hissettiriyor siz nasıldınız korkunuzu yendiniz mi veya hamileyseniz ne durumdasınız ?