Kızlar hamileliğimden öncede böbrek ağılarım oluyordu ilaç kullanınca geçiyordu ama şimdi hamileyim bir tek parol içebiliyorum oda çok fayda etmiyor 35. Haftaya kadar hiç böbrek ağrısı yaşamadım dün gece birden başladı ateş mide bulantısıda yapıyor tavsiye verebileceğiniz bi yöntem var mıdır doktora gitsem oda parol verir diye düşünüyorum ne yapsam bilmiyorum çok halsiz bitkin duruma düşürüyor bu ağrı yada gitsem mi hastaneye ?