Ydm88 benimde aynı şey oldu canım tedirgin olmuştum doktoruma sordum süt olduğunu söyledi ve bunun iyi bişey olduğunu sütümün bol olacağını bezlerin iyi çalıştığını söyledi. Korkulacak bişey yok sadece tek yapman gereken sıkmamak ve göğüslerini uyarmamak. Erken doğuma neden olduğunu söyledi