Meral1620 Kızlar merhaba kızıma inci ismine karar verdik sizce nasıl o kadar çok isim öneren söyleyen eşimin istediği benim istediğim iyice kafam karıştı sonunda bu isme karar verdik
Seval2468 Meral1620 eşimle daha yeni sevgiliyken 17 yıl önce bir kızımız olursa adı inci olsun demiştik ama 2 oğlum oldu . İnci isminin adı bende çok ayrı 🥰
Merveser41 Meral1620 ben çok modern yeni nesil isimleri hiç sevmiyorum. İnci çok güzel naif.. özenti isimlerden değil. Soyadım inci olmasaydı kızımın adı kesinlikle inci olacakti. İpek İNCİ olacak inşallah ♥️
Miamor0121 Meral1620 isim çok güzel ama benim yanımda hastalıktan kaybettiğimiz bi ablamızın ismi her duyuşumda üzücü geliyor malesef 😞
Miniksevgim Seval2468 Bizde inci koymak istiyoruz ama bı türlü karar veremiyoruz . Biraz ağır biraz naif bı isim
Feyzabeyoglu Meral1620 cok güzel ben cok severimm İpek kızımın adi İkinci de kız olsaydi inci koymak istiyordumm Cok hoş ipek gibi hiçbir zaman eskimeyecek bi isim