Prenses_annesi59 Kızlar adetim geçeli 15 gün oldu ama değerler çok düşük artış sağlıyor daha keseyi göremedik bile başına gelen var mı çok korkuyorum bişey olmasından
Blossom Prenses_annesi59 Kese görmek için erken. Biraz yavaş ilerliyor evet. Normalde 2 katı artmalı ama %60 ilerlediği de olabiliyor. Yine de temkinli olup düzenli kan vermeye devam et. Ağrın olursa mutlaka git.
fizikcianne Prenses_annesi59 canım seni korkutmak gibi olmasın ama , ilk gebeliğimde aynı senin değerlerin gibi değerler yaşadım. Az az artıyordu iki kartı artmıyordu 2 günde. İte kaka artıyordu. Meğer dış gebelikmiş ölümden döndüm. Kürtaja aldılar ve dış gebelik iğnesi var metotkrast hemen onu uygulamışlardı. İnşallah hemen kurtulursun eğer böyle bir şeyse
Merve3444 Prenses_annesi59 bence bı sıkıntı yoktur ınsalah sureklı tekrarlar kan vermeyı doktor olumsuz bı durum olursa söyler zaten , çünkü bazılarında da haddınden fazla artış oluyormuş bence normaldır senin durumun stres yapma
mommys1 Prenses_annesi59 2 katı değil ama bi %60 lık artış olmuş inşallah sağlıkla alırsınız kucagınıza 🙏
Minikruyam Prenses_annesi59 adetin geciktiyse o kadar değerler boleyse büyük ihtimal geç döllenmiş ama üzülme bence rabbim hepimizinki sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin stres daha kötü etkiler stres olmaaa
Blossom fizikcianne 2 dış gebelik geçirdim ama keşke böyle ölümlü şeyler yazmasanız. İnsan panik halinde oluyor zaten kese görülene kadar. Dikkatli olun yazsak daha iyi olmaz mı 🙂 Bu arada benim dış gebeliklerimde değerim o kadar düzenli artıyordu ki. Her halükarda temkinli olup düzenli olarak doktora gitmekte fayda var.
Prenses_annesi59 fizikcianne dün doktordaydim o olasılığıda söyledi ama görünürde bişey yok şu anlık salı günü tekrar çağırdı herşey o zaman belli olacak
Merve3444 Benimde ılk gıttıgımde 84 ıkı gün sonra 329 güzel bır artış dedi doktorum, kese ıcın benımde erken mesela 10 gün sonra gıdebılırım ınsallah görürüz
Prenses_annesi59 Blossom dün gittim canım bende salı tekrar çağırdı o zamana akdar kese oluşması lazımmış ona göre tekrar durum değerlendirilecek valla çok korkuyorum dış olmasından
Prenses_annesi59 Merve3444 inşallah canım 1 haftadır veriyorum tahlil salıda kontrol Allah’ın izniyle herşey yolunda gitsin başka bişey istemiyorm🥺
Prenses_annesi59 Minikruyam inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alırız yavrularimizi ister istemez stres yapıyorum kendime ilk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım bu çok korkuttu beni
Minikruyam Prenses_annesi59 benimde ilk hamileliğim bende herşeyden pimpirik oluyom ama stres daha zararlı inşallah güzel sonuçlar alırsın