Selam kızçeler direk soruma geçeceğim 6,7 aydır 2. gebelik için uğraşıyoruz ilk gebeliğim 2.ayımda tuttu son 1 senedirde pcosum var o yüzden ikinci uğraştıyor sorumda şu ayın 27,28 ağutosda yumurtlamamdı 2 günü değerlendirdik üzerinden 7 gün geçti ve benim dün sancılarım ve bugünde beyaz akıntı ve göğüs hassasiyetin var bundan önceki aylarda hep sarı akıntı, kahverengi akıntı yaşardım ama bu ay beyaz akıntım oluyor aranızda 7 günlük ilişkiden sonra erken belirti yaşayıp pozitif sonuç alan oldumu çok ümitlendim dediğim gibi hep sarı, kahverengi akıntım olurdu adetimede son 9 gün