Arkadaşlar merhaba , daha önce bir tüp bebek denemem oldu negatif sonuçlandı 34 yaşındayım, biz uğraş olmasın diye kendimiz tüp bebek istedik. Ne aşılama ne de çatlatma iğnesi ile normal ilişki denemesi olmadı. Şu an eşimin işi sebebiyle tüp bebek e gidişimizi erteledik sizlerden klomen çatlatma iğnesi ile düzenli ilişki yaşayıp hamile kalanlar oldu mu, tedavi süreci nasıl oluyor