Merve1531 Kızlar videodan alabildim anca anlayan varmı 31+2 de girdim nst ya doktor az bişi ağrı var gibi bol bol dinlen iş vs yapma 1 hafta sonra bidaha gel dedi sancı varmı yoksa böyle olması normal mi
xbebegimx Merve1531 nasil yani 🙄🙄🙄 120leri bulan sanci var gibi, benim bi kere 50 cikti hastanede yatis vermislerdi ben mi yanlis goruyorm acaba ama sanci cikmis yani duzensiz diye mi bir sey demedi acaba kac dk aralik oldugu da onemli
Sezgitas Haftaya göre yüksek sancılarınız çıkmış, doktorunuzu dikkate alıp dinlenin ve bi rahatsızlık hissedersiniz tekrar hastaneye başvurun
Aysenurdesign Ben 31. Haftada 40 larda çıktı sancım ve doktor ilaç verdi geçmesi için size vermediler mi baya fazla çünkü bu hafta için