Benimde ikiz gebelik kese görmeye gittiğimizde ümitlenme demişti doktor birinin kesesi çok iyi ama diğeri canlanır mı bilmiyorum dedi ama kalp atışını duymaya gittiğimizde ikisininde kalp atışını duyduk çok şükür şimdi 8+5günlüğüz çok şükür 19nda kontrolümüz var