Çevrenizdeki insanlar nasıl peki? Yani bu çok kolay bir durum değil sonuçta. Allahtan her şey ama insanın endişeli olması korkması bence gayet normal doktorum bile bazen abarttığımı düşünüyor 😕 artık konuşamaz oldum ama sürekli aklımda bebek yaşıyor mu iyi mi sağlıklı mı bana kalsa 2 haftada gidicem ama eşim beni çıldırtıyor 6. Haftamda gitmiştim 10 haftalık oldum bugün gittim buna bile çok kısa bir ara olduğunu böyle yapmamam gerektiğini söyleyip trip atıyor. Gerçekten etrafımdaki herkesten yoruldum..