Floraflorr kecmış olsun.bende26gaftada oldu acilma zaten kisalmam vardi serklaj olmusdum.
Hastaneeye yatdim.profesderon yuksek dozda almalısınız .iybeler,ilaçlar doktorlar dediklerini yapin ve sakin kalkmayin on gun tuvalete bile kalkmadim.ongunde biraz duzelmisdi simdiye kadar yatiyorum cok sukur.33e girdim simdi
İyi dusunun dualar edin