ikiprensannesi__ Kızlar salı sabah doğumum olacak nasipse sezeryan olacağım ilk gebeligimde rezene içmiştim ama doğumdan iki gün sonra felan o sütumu getirmişti sütum gelsin diye doğumda bugünden içsem ise yararmi yada bebeğe zarar verirmi acaba bilgisi olan varmı
Unzile31 ikiprensannesi__ bol yeşillik ve su en iyi sut yapan şey özellikle dereotu ye bir de tabi bol wut için en önemli şey bol emzirmek ne kadar emzirirken vucuttan süt çıkarsa otomatikman o oranda süt geliyor zaten yeni doğduğunda minicik midesi oluyor yaradan ona göre ayarlamış herşeyi iki damla sütle doyuyorlar sonra onların süt ihtiyacı arttıkça emmeleri artıyor onlar emdikce de süt artıyor yani sonuçta ramazanda oruç tutarken de emzirdik süt geliyordu yine emme oranı en önemli şey sutte
Sevdaltun ikiprensannesi__ Annem benm zamanımda sütü yokmuş 2 hurma yedm dedi durduramadı kendi kendine akıyordu dedi herkes öyle diyor bircok kişiden de duydm arastr sende gorursn yapıyormuş
Hanis Evet bende sezeryan olmuştum doğumdan önceki son aylar hep hurma yiyordum hastanede sütüm gelmişti şükür 🙏
MelikeD Gün de bir fincan rezeneden bir şey olmaz ben doğumdan sonra içiyordum emzirirken doktorum bir fincan icebiliyorsun diyordu
ikiprensannesi__ MelikeD evet doğumdan sonra bende içtim üçüncü gün başladım hemen sutumu getirdi bende o yüzden bugünden içmeye başlasam olurmu diyorum iki gün kaldı doğuma
1asel-duru İçebilirsiniz bende içtim üç gün öncesinden bişey olmadı halen içiyorum ikinci gün sütüm az az geldi üçüncü gün ise baya baya gelmeye başlamıştı kuru üzüm incir dut kurusu bunları hoşaf yapın giderken yanınıza alın iyi süt yapıyor
ikiprensannesi__ Unzile31 aynen öyle ama şu sıkıntı var ilk dogumumda üç gün boyunca süt asla gelmedi damla bile gelmedi bilemedim emiyor geliyor sanıyordum 3. Gün çocuğum 39 derece ateşle hastaneye kaldırıldı beslenememis açlıktan şeker felan yerlerdeydi o hastaneye gitti benim sütüm geldi aynı şeyleri yaşamak istemiyorum umarım bu sefer öyle olmaz
Unzile31 ikiprensannesi__ ilk birkaç gün annede de bebekte de adaptasyon süreci olabiliyor ben normal doğum yaptım sütüm de vardı benehim üç gun boyunca uyudu hep emmedi ayağını cimcikle ağlayınca ağzına memeyi şok demisti hemşire ben kıyamadım babası cimcikliyirdu 😄 iki yaşına kadar emdi kızım sonra şükür dogdsn önce sıcak suyla masaj yap goguslerini hazirla süt için biraz ya da süt sağma cihazı al süt çıkana kadar sağ meme reddi dönemleri olabiliyor bebeklerin ben o dönemde de süt sagip vermiştim hep süt sağma cihazı ise yarar sütün gelip gelmediğini görmüş olursun hem de