Hacerikko Kızlar selam, geçen hafta kontrole gittim acilde betam 10 bin çıktı 7 haftalık hamileyim, kan değerim normal mi yoksa ikizlere mi hamileyim bilenler aydınlatabilir mi 😂
Agg0207 Hacerikko betayla anlasilmiyor canım ikiz olup olmadığı bazen yüksek beta oluyo tek bebek oluyor ultrasonda bakılınca anlaşılır