Asl_13 Elif380 ihtiyacı olan ailelere devlet sosyal yardım veriyor eğer kiradaysan e devletten baş vuruyorsun onaylanırsa veriliyor
Elif380 Asl_13 başvuruda neler yazmak gerekir biz kirada olmamıza rağmen çıkmıyor size çıktı mı geliri ne kadar girdiniz
Belginylmz Elif380 ailede sigortali çalışan yada üzerine araba fekan olan warsa çıkmıyor bnde denedim olmuyir eşim sigortalı olduğu icin
Elif380 Asl_13 işte ne yazarak doldurdunuz başvurular kısmında yazar özel bilgileri gizleyip ekran görüntüsü atabilir misiniz
Aysehaldun Elif380 yardımı alabilmek için kişi başına asgari ücrettin ⅓ünden az düşmesi lazım yani evde 4kişi olmam lazım etrafımda başvuranların çoğu 4kişilik ve üstü aileler bende kiradayım başvurdum çıkmadı
Elif380 Hediye_handur diğer kısımları be yaptınız kira ne yazdınız gelir olarak siz çalışıyor mu yukarıda ekran görüntüsü attım onları nasıl doldurdunuz acaba
Aysehaldun Elif380 benim eşimde asgari ücret alıyor ama 2kişi olduğumuz için çıkmıyor asgari ücretin kişi başına ⅓ den az düşmesi gerekiyor yani en az evde 4kişi olman gerekiyor ben 3kerr aşvurdum çıkmadı annemeilk başvurusunda çıktı evde 5kişilrr
Elif380 Aysehaldun ben hamileyim şimdi 3 kişiyiz 3 yaşında oğlum var 2. Doğunca çıkar mı o zaman 4 kişi oluyoruz
Elif380 Aysehaldun biz asgari ücret almıyoruz değişiyor esnaf olduğu için bazen daha az bazen daha fazladır
Hediye_handur Elif380 kirayı yüksek yazın, geliride az yazın, diğer sorulara da doğru yanıt verin gebe, Var mı yada kaç kişi hanede yasiyir vs.