Elitopatra25 bebeğim için 2 takım 5 li hastane çıkışı,3 tane de alt üst takım koydum. 5 tane ağız mendili,20 tane bez, ıslak mendil,pişik kremi, emzik, biberon çok önerilmiyor ama yine de koydum, 5 tane çorap, iki tane normal battaniye bir tane peluş battaniye koydum, aklıma gelmiyor başka ne koyduğum,
Kendim için iki pijama takımı biri kısa kollu biri uzun, iki tane yazma,3 tane uzun çorap,bi tane geniş etek,5 6 tane alt iç çamaşırı iki tane atlet emzirme sütyeni vs almadım normal olanları işimi görür, havlu kağıt havlu tuvalet kağıdı ıslak mendil, deodorant diş fırçası diş macunu toka terlik falan koydum bi tane hırka koydum ne olur ne olmaz, bi kaç paket hazır bisküvi falan koydum,hazır tabak bardak kaşık falan koydum