Kendi anneniz herzaman daha yardimci oluyor ,benim iki dogumumdada annem geldi yakin zaten kayinvalidem gelmedi bile, bu kez oda burada ama yine annem gelcek o gidincede gelmek isterse kayinvalidem.gelsin ama mutfaa girip yemek yapmamisti ilk oglum bi aylikken geldiginde , yine ayni yaparsa gelip kalmasinin anlamk yok çünkü insan bebege bakmak icin degil evdeki yemek is ihtiyacina destek icin asil birimi ariyor lohusayken, hastane kisminada bu kez esimle gidicem sadcee diğerlerinde annem kardesim gorumceler vardi ama annem çok üzülüyor artik onu goturmem diger kisilerin gelmeside kalabalık sadece o an insna kimseyi istemiyor esinden baska