gizem3435 gmzela1605 benim arabam Clio ama arkadaşımın arabasıydı çok hoşuma gidiyor bayana da çok yakışıyor tavsiye ederim.
Tugbazdmr gmzela1605 Polo ben baya Polo kullandım rahat konforlu tertemiz araba ilk arabamdı özlüyorum mavi kuşumu 🥹