Zelihanurum benim sürekli boynunda çıkıyordu ilk ay, sicaktandir diyorlardı sonra yok bilemem kilo alıyor ondan falan derken ikinciyi ayında doktora götürdüm süt ve ürünlerine yumurtaya alerjisi vardı, alerji olması için gürültülü kaka sürekli huzursuz ve mukuslu kaka olması gerekiyor inşallah yoktur canım çok zor bı dönem olur