Merhaba arkadaşlar betahcg cuma günü 1548 çıktı ama kese görünmedi vajinal ultrasonda. Pazartesi tekrar çağırdı doktorumuz artık görünmesi lazım dedi.adet günüme göre geç yumurtlama olmuş.Çok stresliyim böyle birşey yaşıyan varmı aranızda görünmemesi normal mi sonradan görünebilirmi sağlıklı olabilir mi bir sürü soru var kafamda 😞