Merhaba. 6+4 gebeliğim var ilk gebelik. Bi kaç gün kahverengi kanamam oldu. Doktora gittik iğne yaptılar ve hap verdiler sabah akşam. Kanama ara ara az az devam ediyordu. Dün akşamdan beri bez gibi minik parçalar işerken (afedersiniz) gelmeye başladı. Bu sabah da biras büyük siyah bi bez gibi bir şey klozete düştü. Ama ağrısız ve kanamasz çıktı. Doktor kesenin etrafında kanama var demişti acaba o kan mı kendini dışarı atıyor yoksa başka bir şey mi bilemedim. Tecrübesizim. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı