Bebeğimde iki hafta gerilik vardı ve 37. Haftada doğum önerildi devlette
Gerçekten hiçbir şekilde hazır değildim buna kontrole gitmiştim sadece sonra kendimi doğumhanede buldum
Normalden çok korkuyordum bana alttan fitil tarzı bir şey verdiler suni sanciymis
O gün hiçbir şekilde acilmam olmadi ebe gecesinde çıkardı
Sabah doktor geldi ve balon takılsın dedi o balonun takılması beni mahvetti icim acıyordu resmen
Ebe balonu içime yerlestirecegi zaman bir kactane boru vardı o kadar kötü hir şekilde sokmaya çalıştı ki eli kan içinde kaldı hiç acilmam olmadigi için çok kötü oldum birbkac saate balonun düşmesi gerekiyordu düşmedi baya bekledik sözde kendiliğinden düşecekti rahmimi açıp nst ye de bağlıyım aynı zamanda bebeğin nabzi düştü 70e direkt sezeryana aldılar balonun girmesi kadar çıkarması da can aliciydi son kez elle.kontrol.edildi 4 cm acilmam olmuştu ebe elini götürüp.bebegimin suyunu patlattı niye yaptı anlamadim
Sezeryana alindim devamında o kadar içim acıyordu spinal anestezi bana çok iyi geldi .
Ameliyat esnasında bir kaç kere kusacak gibi oldum çok kötüydü bir de midemle uğraşıyorlar gibi hissediyordum ve devamında bulantı oldu ilaçla durdular bebeğimi direkt kucağıma.aldim.dunyanin en güzel.hissiydi
Uzun lafın kısası bu normal doğum yapabilme maceramda sancı çekmedim pek sadece balonun takilmasi ve açıklığı ölçmeleri beni mahvetti
Bacaklarımı kapatmadim ellerini tutup izin vermemezlikte yapmadım ama çok uyariyordu kendini kasma diye asla elimde değildi bu nasıl.rahat birakabilirdim ki ben cinsel.ikiskide bile.zorlaniyordum
Neyse işte geldi ve geçti çok şükür 🤗