Tugceinciuak Kizlar ben 34. Haftaya giriyorum sezeryan istiyorum en erken kacinci haftada sezeryan oldunuz ya da en gec? Bebeginiz kac kiloydu deneyimlerinizi yazar misiniz gun almak istiyorum artik cunku
momymom Tugceinciuak normalde en erken 38-39 hatta ilk gebeliklerde de 39 da alınıyor. Ama her hangi bir sağlık aksanınızda problem olması halinde 37 den itibaren oluyo. Benim tansiyon problemimden ötürü 37 haftada alacaklar bebeğimi Çarşamba günü kavuşucaz 🥰🥰
Damla-a Tugceinciuak 38de alınıyor ama benimki planlı olmasına rağmen 36+6da suyum geldi erken alındı bu süreçtede dikkat etmen gerekiyor 🙏🏻
Tugceinciuak momymom sagsaglim kucaginiza almak nasip olsun inşallah benim suyum fazla azalmiyor da seker cikmadi ama riskin devam ediyor dedi belki beni de biraz erkene cekebilir 39u bekletir mi bilmiyorum🥲
momymom Tugceinciuak hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sizinde ama her hangi bir sıkıntılı durumunuz yoksa bekleyin 39 u 1 gün bile fazla kalsa içeride onun sağlığı için çok önemli 🤭
Hanis Valla benimde ilk bebeğim sezeryandı 38+ da aldı ama bence bekleyin sarılık olduk mesela daha zamanı vardı ama mecbur kaldığımız için almıştık 😇