Kızlar 33+4 gebeyim 2 gün sag tarafımdan kaburgamın altında sancı oluşuyordu doktoruma sordum yalancı sancıdır dedi bişi yapmadı bugün acilleştim sancıdan kıvranıyordum öğrendimki böbreğimde taş oluşmuş gebelikte oluyor bunlar dediler bir tedawi uygulamadılar bna şuan sancıdan ölüyorum bu durum başına gelen varmı 😒😥😢