Asli1 nst de sürekli doğum sancısı 5 dk bir neredeyse ama gel gör ki ne açılma oluyo ne doğum bende anlamadım 😏 geçen hafta doğum diye sevk ettikleri hastane ağrı kesici yapıp gönderdi,panik atak hastasıyım ve hala nasıl doğum yapacağımı bilmiyorum, ağrılar gece çok artıyor, bel ve sırt ağrısı var ve sol bacağıma kolay basamıyorum