El2sed39 Kızlar normal mi 34 haftalıkta sabahtan beri ağrım oluyor telaşlanmalı mıyım her hafta farklı bir özellik yükleniyor 🙈
aysee-yakupp01 Bende de sağ kasığıma ağrı vuruyor doktorum normal demişti bana Eğer belinden kasığına ağrı vurursa o zaman acile git demişti evrende
El2sed39 aysee-yakupp01 yarın kontrolüm var zaten ama biraz yürüyüş yapayım dedim belime vuruyor ağrı kendimi zorlamadan yarın kontrole gideyim
El2sed39 aysee-yakupp01 kontrol güzel geçti bebek baş geliş pozisyonu almış o yüzden çok baskı yapıyormuş herhalde bugün biraz daha iyiyim