Hzzz zıbın,çorap, eldiven, şapka alt üst takımı yada tulumu ne aldıysanız kıyafet olarak, penye battaniye ve 1 adet bebek bezi. Bunları giydirip sarıp battaniyesine odasına gönderiyorlar. Ben 5 sene önce yaptım ilk dogumumu ozaman iç zibinda koymuştum hemşireler bunlar kullanılmıyor artık diyip zıbın giydirmisti direk.