Edefne İyi pazarlar dünyanın en mükemmel anaları ❤️ 37+3 de bebişimin kilosu 3100 gram çıktı düşme payı olabilir diyor doktor illaki olacak ama kaşıntıdan dolayı şuan yumurta ve vitaminleri kestik sizce ne yemeliyim kilo alması için
Ebraz Edefne 37+2 de gittim 2800 dü pazartesi günüü gitmiştim cuma günü doğumum var 3000 kilo olursa şükür etcem 😏
Alparslanveannesi27 Edefne bence endişelenmeyin kilosu gayet normal doğumu da kolay olur hem benim yeğenim 9 ayda 1 buçuk kilo doğmuştu minyatür 😍 benimki de iri bebek doktor böyle giderse normal doğuramazsın felan diyor inan herşeyden önemli olan sağlıkları yerinde olsun da rakamlar çokta önemli değil bence
Ebraz Edefne evet çünkü cihazda ölçülenden daha düşük çıkması bide doğunca ödem atması falan derken tahminlerin aşşasında olabiliyor sütümüz güzel olurda yarar inşallah toparlarlar bebişlerde 🙏🏻❤️
momymom Edefne ultrasonda 3 kilo olup doğunca 3600 olan bebekler bile var merak etmeyin fazla kilo da iyi değil kesinlikle
symag Edefne 2.600 doğdu kızım ertesi gün çıktık hastahaneden 5. Gün sağlık ocağında 2.200 olmuştu. bebeğim kendini hemen topladı. Hatta boynu yoktu kilodan 😂 kisacikti. Pozitif düşün. Bazı Dr maalesef öyle
elifaydinn Kefir süt kuruyemiş güzel kilo aldırıyor onun dışında tavuk kuru baklagilde bebeğe kilo aldırır . Benim tüketip de faydasını gördüğüm şeyler bunlar 🌸