Coynes Günaydın arkadaşlar 39+3 haftalik oldum cuma doktora gittim nts de sanci cikti bu sabah karin agrisi ile uyandim az once idrarimi yaparken kan geldi hastaneye ne zaman gitmem gerekiyor sancilar aralikli olarak vuruyo
symag Coynes nişanı gelip bir hafta sonra doğum yapan var. Ama haftanız da 39 olmuş . Gitseniz hemen doğum başlar mi bilemicem. Açılma yoksa suni sancı verirler suyyunuzda gelmemiş 😔
Oznurckr Coynes bence doktora gitmelisin hemen, suniyi verseler bile doğum baslar kurtulursun. Bebeğini riske atma canım
ElifNilMom Sancılarınız 5 dk bire düşünce gidin 🌸 direk gidince suniyi dayıyorlar insana ama tabi siz bilirsiniz 🍀 ama kan da geldi demişsiniz çok yoğun muydu ?
seizetheday Coynes nişanınız gelmiş sanırım sancılar sıklaşınca gidin duş falan alırsınız hastane yakın mı hazırlıklarınızı yapın ailenize haber verin bence ilk doğum mu ne kadar çok soru sordum hakkınızda hayırlısı olsun
Melisaumy Coynes kan varsa hemen gidilmesi gerekiyor sadece kan olduğu durumda hemen gel denildi onun dışında sakin davranılabilir