Aleynnaa Kızlar bu hafta itibariyle 31 haftalik olduk prilam bulantı ilacı içmeme rağmen 1 haftadır sabah bulantılarim oluyo doktorum normal diyor ama bu durumu yaşayan var mı
Songul25 Aleynnaa 36+1′deyim sabahların hala kusuyorum. Gün içinde de kendimi sıkmazsam kusmaya meyilliyim. Öğrendiğim zamandan beri kusuyorum ama şu anda herkes çocuk baskı yaptığı için bulantı kusma olduğunu söylediler
Songul25 Aleynnaa benim 5.haftadan başladı. Bizimde küçük bey doğana kadar devam edecek 🤭hatta doğururken bile kusabilirim🫠🥹