On-Fr-Tu Merve0655 güzel. Ama ben tek isimden yanayım genelde Buğra diye çağırılır . Kullanılan isim tek oluyor
0911 Merve0655 tek isim kullan bence benim ilk oğluma iki isim koyduk ama tek isim kullaniyoruz bu arada 2. Oğlumun adı Buğra ☺️
ladyax Merve0655 Buğra diye liseden tanıdığım bir arkadaşım vardı sessiz sakin çokta zeki bir çocuktu bir de kerem adında yandığım var 2 tane çok severim ama biraz yaramaz vurdumduymazlar
Merve0655 GulserenKY kesinlikle bence de ama eşimin hayaliymis bir tarihsel bir dini isim koymak ondan dolayı onu kırmadım
Merve0655 Hamileanne biliyorum canım buğrayı manadan çok tarihsel isim olduğundan eşim istedi keremi de manası ve Kuranda geçtiği için istedik. Ben tek isimden yanayım ama işte eşim istediği için 2 isim olcak