Günaydın hayırlı sabahlar anneler devlet hastanesinden kendi doktoruma sıra almak istedim ve kendi doktoruma randevu gözükmüyor acaba ayrıldın mı neden randevu gözükmek bir bilginiz varmı izine çıkmış ola bilir mi bide salı gününe denk geldi salı günü amaliyat günümü