Bende kalp atışını da ilk gidişte duymak istediğim için 7+0 da gittin karından hem bebek göründü hem de kalp atışı duyuldu beta değerim bir hafta öncesinde vermiştim 15 bindi sizde kan verin değeriniz yüksekse görürsünüz inşallah kesin olsun derseniz de benim gibi gitmek için bir hafta daha bekleyebilirsiniz. Arkadaşım bu hafta 6+2 de gitti sadece keseyi görebilmişti