monarosamommy Elhamdülillah şafak 99 gördük Rabimm sağlıkla hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻canım anneler durumlar nedir .? şafak kaç. Sizlerde.?🌸
Tugceliko-19 monarosamommy benim burda 88 gösteriyo ama dr 38 haftada alıcağını söyledi 70 küsür kaldı yani :)
monarosamommy Kukulikukuli12 yaa aynıyız Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 gün geçtikte heyecan artıyor tabi korku ile beraber 🌸
Kukulikukuli12 monarosamommy Amin inşallah. Bizim ve bebeğimizin sağlıgı herşeyden önemli. 😇 Benım 2.bebeğim ama yine de heyecan var zmaan yaklaştıkça. 🤭
monarosamommy Kukulikukuli12 tabiki herseyden önce sağlık geliyor evladım iyi olsun başka bisey istemem 🌸 2. Olsa insan merak ediyor heyecan yapıyor. Benimde normalde 3. Gebeliğim ama ilk ikisini kaybettim buda 3. Gebeliğim heyecanım günlerin sağlıkla hayırlısıyla ilerlemesi ama korkularım hepsinin önüne geçiyor Allah büyük hepimize sağlıklı hayırlı güzel huylu evlat nasip etsin🌸
Kukulikukuli12 monarosamommy Kötü düşünme bak 6 ay olmus Allah sonunu iyi etsin. Cok güzel heyecanlar duygular bunlar. 🤗
monarosamommy Tugceliko-19 hayırlısıyla sağlıkla gelsin insAllah 🌸 benim daha belli değil nasıl olacağı Allahın izniyle normal doğum olsun isterim 🌸
monarosamommy Kukulikukuli12 yok kötü düşünmüyorum Ama insanın içindeki o korku geçmiyor işte dua ediyorum bu günleride gorduk elhamdülillah Rabbim sığındım ben , bilir herseyin hayırlısını sağlıkla gelsin evladım,evlatlarımız 🤲🏻🌸
minikmucizeemaak monarosamommy Son 100 💙 1 güncük varmış aramızda 🫶🏼 Sağlıkla kavuşalım bebitolara inşAllah 🤲🏻
monarosamommy minikmucizeemaak evett burada aramızda 1 gün olan çiçek anneler varmış🌸 hep beraber şafak sayıcaz sağlıkla gelsin evlatlarımız 🤲🏻🌸