Attoya benim oğlum 3,5 yaşında ve birakabilecegim hiç kimse yok o yüzden tüm süreçte yanımızda olacak zaten sezaryen olcavim için görebileceği kötü bir durum yok. Doktorlada konuştuk yanımızda kalacak ben etkilicdk bişey olcagini düşünmüyorum. Anlatıyorum ona o da biz babamla odamızda bekleriz sen kardesimi alıp gelirsin anne diyor. Hayırlısı bakalım