Kızlar lütfen yadırgamayın sadece ben de çare aramak İÇİN bu postu açıyorum biliyorum aramızda benim gibi olup çare arayan çok sadece sormak istedim aranızda anksiyete için hocaya giden var mı acaba yada anksiyeteyi nasıl atlattınız hem bana hem çare arayanlara fikir olsun