Kubra0777_ bende de yoğun enfeksiyon vardı birde kum dökmesi görüldü, hafif kasık ağrısı şikayetim vardı sadece, ben nioli yağı kullandım birde kuru dut çayı içtim hergün düzenli hem zararsızlar, doktorun verdiği antibiyotikleri de kullanmadım, en son tahlilimde temiz çıkmıştı testlerim, şuan 37 haftalığım bir şikayetim yok çok şükür, koruyucu olması için ara ara nioli yağı ve dut çayı içiyorum hala