Sibelsamet_64 karnını sarıp hızlı ani hareket etmedikten sonra, bol yürüyüşle ben üçüncü günde felan toparlanmıştım, 1 haftalıkken neredeyse tam toparlanmış olursun. Hastanede uyuşukluğum geçer geçmez kısa kısa sık sık yürüdüm odayı döndüm durdum hemşireler doktorum acımıyor mu bi yerin diyordu ama yürüdükçe iyi oluyormuş. Yatarken yan tarafınıza dönüp kalkarsanız daha kolay olur, ve otururken kesinlikle önce ellerinizle dayanak yapın yavaş yavaş oturun.