Elf69 Kızlar 31+3 olduk elhamdülillah fakat geceden beri bebeğim sadece sağ tarafta normal de geceleri hareketli olurdu ama şuan varla yok arası bu durum beni korkuttu hissediyorum hareketini fakat böyle tek tarafta olması normal mi
Ftma_15 Elf69 bnm oğlumda çok toplanirdi karnımın bir tarafı kocamn diyer tarafı hiç olmazdı sağlıkla doğdu biraz bekleyin uzun sürerse Dr. Danışın isterseniz
sem1 O haftaya gelmedim daha işk gebeliğim ama bence normaldir hareketlerini hissediyosan sıkıntı yoktur haftan geçtikçe çünkü bebeğin yeri daralıyor diyorlar Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Elf69 sem1 benimde ilk insan bilmediğinden tereddüt ediyor, amin Allahım yavrularımızı korusun sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻🌺