Sumeyye_g gecikmenin 2.günü kan değerim 124.58 di bugün baktı 79 dedi gecikmenin 7.günü sanırım canım kimyasal doktor net bişey demedi beklicez dedi çok üzüldüm bu 5.kimyasal olacak henüz sağlıklı gebelik olmadı haziranda tüp açtırma ameliyahatı oldum 3 yıldır bu süreç çok yıprattı beni bu ay takip edeceğim kanama olursa zaten kimyasal olmazsa önümüzdeki ay gelip bakarım