Hanımlar 38+6 haftalığım. 2 saattir 3-5-10 dakikada bir gelen çok kıvrandırmayan ama rahatsız edici ağrılarım oluyor. Kasıklarımda oluyor bu ağrı zaman zaman kalçama belime bacaklarıma vuruyor. Bugün doğurur muyum? Gerçek doğum sancısı mı? ne diyorsunuz