Selam kızlar. Sezeryan Doğumdan kaç ay sonra sprial taktirabiliyoruz ? Taktirirjen acıyor mu ? Başka ne tür bı şeyle korunabiliriz fikir ve düşüncelerinizi almak istedim spiralden çok korkuyorum takitrirken acirsa ya taktirirjen acidan kalkarsam taktiramazsam diye biraz yardımınıza ihtiyacım var sanırım 💛🙏