Hamileliğimin başı o kadar rahattı ki ne midem bulandı ne halsizlik çektim ama son şu 2 haftadır hem psikolojik hem bedenen o kadar yoruldum ki gece uykuları haram oldu yatağa yatamıyorum bile rahatsız oluyorum evin içinde tur atmaktan bacaklarıma kramplar giriyor çok dua ediyorum bu gece sağlıkla gelsin diye çok istediğim için mi olmuyor bilmiyorum oğlum çok inatçı çıktı asla gelmiyor 39+3 üz yalancı sancılardan kramplardan o kadar yoruldum ki her gece ağlaya ağlaya dolaşıyorum evin içinde gerçekten annelik zor derlerdi daha doğmadan başladı zorlukları nolur bana dua edin bir an önce sağ Salim alayım kucağıma aynı benim gibi olan herkes sağ Salim alsın kucağına çok zor