Sak94 Merhaba kızlar 32. Haftadayım ve akşamdan beri karnımın üst kısımlarında ağrı var ishalde var ve afedersiniz mide bulantısı da var çıkartacak seviyede. Böyle bir durum yaşadınız mı
Mlsfcr Sak94 evet ben iki defa yaşadım midemi üşütmüştüm diye düşündüm mideme sancı giriyordu sürekli gerçekten çok kötü yediğiniz bişeyde ağır gelmiş olabilir. Ben dayanamayıp acile gitmiştim serum vermişlerdi öyle düzelmiştim
Sak94 Mlsfcr ay çok kötü bir geceydi hep soğuk su içiyorum birde dün canım paça çorbası istemişti ınu içtim belki çorba ağır gelmiştir hemde midemi de üşütmüşümdür