Aksa_korkmaz 17 si Pazartesi olsun bari 38+1 olsun dedim iki günden ne olcak artık 1 kilo bebekler bile yasıyor korkma dedi bende hep kendimi 38+ da alır diye hazırladım sanırım böyle deyince şimdi sanki erken oldu diye düşündüm neyse tansiyon sorun oluyordu zaten hayırlısı artık teşekkür ederim cevabınız icin