Evrimkrcgln Piyorid ben 1 kere denk geldim ama ilgisiz geldi bana göre hiç bi bilgilendirme yapmadı ve enfeksiyonum vardı onu sorduğumda bile hiç birsey söylemedi asistanlariyla muhabbet ediyor sadece