1234ozum Merhaba gebelik boyunca idrar yolu enfeksiyonum oldu beni etkileyen belirtileri olmadı ancak normal doğumda bebeğe bir zarar verir mi tedirgin oluyorum aynı şeyi yaşayan var mı