Yagmur1991 ben kullanıyorum canım doğuma kadar kullan dedi doktorum onun tavsiyesi üzerine başladım kafama göre de ilaç kullanmayı sevmem ve tavsiye etmem bence bu konuda doktoruna danismalisin canım ona iyi gelen sana belki iyi gelmez herkesin gebeliği farklı ilerliyor çünkü