Kızlar merhaba 2 gündür idrar yolu enfeksiyonum için doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum. İlaçları kullandığımdan beri wc ye sıkışık giriyorum ama tam yapamıyorum sanki azcık yapıyorum kalkıyorum kalkarken birkaç damla daha akıyor tam yapamıyorum gibi bu hafta doğumda bekliyorum acaba ondan mı ilaçtan mı enfeksiyondan mı çözemedim ilacın prospektüsün de okudum bunla alakalı bşy yazmıyor yaşayan var mı ??