12457 Merhaba hanımlar bebeğim 1ay 9 günlük 2 gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum ama 2 günden öncesine kadar günde 3 4 kere yapardı ama şu 2 gündür yapmıyor normal mi neden yapmıyor olabilir acaba
ISILTAN 12457 Yukardaki arkadaş haklı gerçekten sakin olun banada doktor 4 güne kadar normal söylemişti .
Senannnn 12457 benim kızımda yenidoğduğu zamanlar çok yapıp bir gün yapmayınca çok korkmuştum doktorumuz 7 güne kadar normal ondan sonrasına kabız deriz demişti büyüdükçe de azalıyor zaten bez sayıları
Minikperi 10 güne kadar normal. Lütfen burda dönen poposuna sabun parçası sok yok kulak çöpünü zeytinyağına bndır ya da ağzına zeytinyağı ver gibi tavsiyeleri dinlemeyin. Mamayla değil sadece anne sütüyle besleniyorsa böyle olması normal 🌸
Minikperi 12457 burda öyle tavsiyeler görüyoruz ki aklınız şaşar ondan yazdım. Biz de kızım 6 gün çıkmamıştı hastaneye götürmüştük 10 gün normal dediler 9. gün normale dönd öyle de devam etti ☺️🌸